چکیده
بازاریابی الکترونیکی، حوزه ای پویا و وسیع است که نیازمند نیروی کار توانمند و با مهارت می باشد. موسسات آموزشی در تمام دنیا با معرفی دوره های بازاریابی الکترونیکی و اخیرا با برنامه هایی به این نیاز پاسخ داده اند. هدف این پژوهش که از طریق بررسی در بین ۱۲۰ آموزشگاه آموزش کسب و کار در سرتاسر جهان به دست آمده ، در باره این است که در توافق مشترک عالی، بازاریابی الکترونیکی شامل چه چیزی می شود . علاوه بر این، تجزیه و تحلیل های مو شکافانه و دقیقی بر روی کتاب های اصلی استفاده شده در بازاریابی الکترونیکی مقدماتی و دوره های بازاریابی دیجیتال انجام شد تا موضوعات اصلی پوشش داده شده در این دوره ها ، مشخص شوند. نتیجه حاصل از این تحقیق نشان داد که آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال عبور از یک دوره گذار در سطوح مختلف است. مفاهیم مربوط به این موضوع و آموزش بازاریابی الکترونیکی در ادامه عنوان خواهد شد.
——————–
عنوان اصلی مقاله :E-marketing education in transition: An analysis of international courses and programs
ترجمه فارسی عنوان : آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال تحول : تجزیه وتحلیل دوره های بین المللی و برنامه ها
تعداد صفحات انگلیسی: ۷ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۲ صفحه
آموزش هواپونوپونو (هواوپونوپونو) : روشی برای دستیابی به ثروت و آرامش
بازاریابی ,الکترونیکی ,های ,دوره ,ترجمه ,آموزش ,بازاریابی الکترونیکی ,الکترونیکی در ,آموزش بازاریابی ,دوره های ,به این ,آموزش بازاریابی الکترونیکی
درباره این سایت